en natt hos malin och klas.

jag skulle lätt kunna bo på landet. eller snarare jag vill bo på landet. så härligt. hälsade på en häst idag, han var fin. saga vaknade inte supertidigt och det var också skönt. hade en mycket bra kväll hos malin o klas igår, och en bra dag med malin och saga idag :)
nu är jag hemma hos min pojke och vi ska spela wii som dom har chippat. det tycker han är MEGABRAHH! hehe :)
imon firar vi farmors 80års dag. det blir väl kul. vet inte riktigt vilka som kommer, men malin o klas kommer så det blir bra. dock har malin tappat rösten, tycker synd om henne.
blev ingen hundvakt från ons-sön heller glömde jag skriva. hunden var alltför rädd för stadslivet och utan bubba.


Bubba och Ella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0