onsdag.

sitter och äter kvällsmat med min fredrik. om en halvtimme åker han och då blir jag åter igen ensam :( måste dock plugga till ett prov som jag eventuellt ska ha imon om det inte finns någon mer omprovstid. sen har jag musikprov på fredag och det lär bli lite krångligt, har koll på endel men det senaste vi gått igenom är bara krångligt. idag har vi iaf vart på a6 och jag har köpt present till emma som snart fyller år! vi åker ju till henne på söndag och firar henne :) har inte bestämt om jag ska ge presenten på söndag eller den dagen hon fyller år, det får vi se. har tittat på film o så med fidde idag, vi har haft det brabrabra. mmh. bra dag.


min knaspojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0