tralala

ojoj så mina bloggläsare har rasat, menmen what to do?
nu sitter jag hemma hos fidde, känns som att vi ska spela ps3 eftersom han sitter och spelar batman.
idag har jag varit med maria, vi har sökt till freriepraktik och sen blev vi jättesugna på godis, fick lite problem med vart vi skulle åka men sen bestämde vi oss för willys. tittade på en film som hette crash, lite rolig o lite typ, ah man blir lite arg också. vi spelade kort, blev hysteriska. hade en fin dag med maria :)

fredagen tillbringade jag ju då med carro, vi hade skitkul! tittade på våra vanliga filmer, åt pizza, drack powerking och cola, pratade om allt och gick ut med gibson. men sen åkte vi ner i en nostagitunnel och åkfärden var amazing! så himla roligt! hade asmysigt med carro. gick o la mig i hennes säng vid halv4 och då hade hela mitt vänsterben somnat så jag kunde typ inte gå, lite läskigt. tihi.



Kommentarer
Postat av: Carro

hade en jättebra dag o kväll o natt med dig :D:D:D <3

2011-04-02 @ 22:59:52
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

och jag med dig :D:D <33

2011-04-03 @ 15:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0