blått hår.

funderade lite idag på mitt hår. har varit väldigt nöjd med min hårfärg och ogillat min frisyr men idag tog det slut, jag tycker det skulle vara sjukt coolt med blått hår eller grönt kanske. det skulle aldrig passa på mig o jag skulle aldrig få färga det så men väldigt snyggt skulle det vara. svårskött också tyvärr. det är väl det som väger tyngst och får mig att inte beställa färg o färga det heheh.
lite som ramona flowers, så jävla snyggt. (tjejen med 3 olika hårfärger från scott pilgrim-filmen)


Kommentarer
Postat av: Karro

Jag tycker inte att du ska ändra hårfärg. JAG ÄLSKAR DITT HÅR!

:D

2011-02-28 @ 20:02:21
URL: http://kastella.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle nog aldrig våga, jag är ganska nöjd men blått skulle vara sjukt coolt! hihi tack! jag älskar din färg till din frisyr, det är mycket fint! :D

2011-02-28 @ 20:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0