igår.

nu sitter jag hemma. ska byta om och sen åka till tandläkaren. blöäh. hatar tandläkare, tandhyginister, sprutor. allt sånt. uschis.

igår var jag iaf hos min syster :) vi hade det jättemysigt, när klas kom hem åt vi sen åkte vi till hand föräldrar för de skulle fixa med malins bil som gått sönder lite eller nått. jag hängde med britt-marie ut till stallet o borstade hästarna det var härligt. jag och malin åkte dock tidigare för hon skulle in till stan. hon skjutsade mig till fidde. vi kollade på "skräckfilm" med ferdinand. hade blivit tipsad om "the fourth kind" lite läskig men ändå så seg. kollade inte klart på den. kanske blev den bättre i slutet? det får jag ju inte veta än iaf.



novelle och liomihaan liekki



älskar hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0