jaha.

en onödig liten resa till pappa. mötte malin vid busshållplatsen o så gick vi in, men ingen var hemma och mina grejer var redan packade/slängda. så vi letade bara i några kassar efter hennes skor. inga framsteg där, lite synd faktiskt, converse är ju inte billigt direkt. nu så ska jag nog titta på wallander med min mor, när jag tittat klart på OC såklart, har inte kollat på det på evigheter, började titta med carro på säsong ett för några månader sen, nu är jag på sutet på säsong 2, oouh spännande va?


Kommentarer
Postat av: linda

hihihi jag har också börjat om och kolla på alla OC, är på typ avsnitt fem i säsong 2. seriöst så sjukt underbar serie :D!

2011-02-20 @ 22:28:48
URL: http://liindanordwall.blogg.se/
Postat av: mikki

hihii jaa visst är den? :D

2011-02-21 @ 06:13:56
Postat av: Karro

OC är sjukt bra :D Man fastnar direkt!

2011-02-21 @ 13:03:56
URL: http://kastella.blogg.se/
Postat av: mikki

jaa det gör man verkligen :D

2011-02-22 @ 06:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0