tandläkaren igen.

hemma från tandläkaren. hatar att gå dit. jag trodde jag skulle träffa min tandhyginist men fick träffa 2 okända som också inte verkade veta riktigt vad dom gjorde, nybörjade typ. usch, det gillade jag inte. sen pratade hon om att tanden har ett antal lager som dom kallar det, och de lagade mitt yttersta, men det andra lagret hade påbörjan till hål som dom inte hade lagat för dom trodde att det skulle klara sig. hoppas verkligen det gör det nu, annars blir jag arg! hatar sprutor och sån skit :( får inte äta på en timme heller, men jag ska snart göra pasta eller nått till nåt kycklinggojs som ligger i kylskåpet, då får jag bort den äckliga smaken i munnen. föresten så tror jag min kära syster har smittat mig, önskar hon kunde gjort det när det var skola ist :) menmen, lite ont i halsen gör väl inte så mycket hoppas jag.



(undrar vem som är en idiot som har gjort att när jag googlade på tanläkare så kom pennywise upp, världens äckligaste clown. jag hatar clowner.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0