tisdag morgon som en måndag morgon.

jag älskar verkligen när man gått upp ur sängen o in i köker för att äta och man får inte i sig nånting. det enda jag får i mig just nu är juice och snart måste jag snygga till mig så jag inte har trollfrisyr i skolan. dagen börjar med ett prov, det ser jag väldigt ogillande på, och inte nog med det så går jag till kvart i fyra idag o då direkt har jag utvecklingssamtal. usch. sen ska jag och mamma hem o baka. uuhh jag kommer vara slut! älskar också när jag sätter sig o bloggar på morgonen, hehe inte.

igår hade vi studiedag så denna morgonen blir precis som en måndagsmorgon.



I run at nights til I drop
Cause I am astray in my head.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0