töjjjja!

sitter här nu innan jag ska gå till skolan. börjar om en kvart - lyckat! det tar 10min att gå dit men jag kommer nog komma sent ändå, eftersom jag sitter här och har absolut ingen som helst lust att gå :)
inatt blir det till att sova över hos min caroline! hurrahurra! vi ska gå till nått ställe där man kan köpa piercingar osv, funderar på att köpa 5mm till mitt öra, men tror inte jag kan töja på ett tag eftersom det är sårigt runtom den töjningen jag har nu, så jävla surt!
sitter också o lyssnar på volbeat, varför slutade jag lyssna på dom är för mig en gåta! lyssnade på dom runt 2009, fick en tröja av jimmie o sen slutade jag lyssna nån gång. jaa, varför? skulle ju inte vara helt fel att se som live heller för den delen.


jag skulle vilja ha den blåa, den röda, eller en gul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0