i could use just a little help

uuh, vaknade för en stund sen och skulle skära upp bröd, självklart var det stenhårt. så för mig blir det att vänta till skolmaten. det är ju faktiskt hamburgare så det kommer nog bli helt okej! börjar med film på svenskan idag sen blir den hinduismen på religion. efter det ska jag gå till stan till hm och hoppas att mina supertighta jeans finns kvar o så ska jag köpa dom! john bauer blir nästa stopp, favoritskolan och min favoritcarro, underbar!

för er som inte vet så tog jag bort min tandställning igår (haha ja det var ett evigt tjat på den). men ah, det var skönt, nu är mina tänder superlena och jag känner att jag kan le utan att se ut som ett miffo. fidde blev först "sur" för han tyckte den var så söt, men ah, det är riktigt äckligt med tandställning egentligen. jag känner nu när jag tagit bort den hur mycket fräschare det är i munnen, skönt för innan var det äckligt. urkel.


you can't start a fire without a spark.

I check my look in the mirror
I wanna change my clothes, my hair, my face.

Kommentarer
Postat av: Karro

Kan tänka mig hur skönt det är nu efter!

Grattis eller vad man säger haha :)

2011-02-10 @ 19:27:33
URL: http://kastella.blogg.se/
Postat av: mikki

åh håhå det är superskönt! :D haha, taack :)

2011-02-11 @ 06:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0