11. Mina syskon

2 av mina största kärlekar.


Johanna är min äldsta storasyster, när vi var små tror jag vi bodde tillsammans ett tag? men hon bodde mest hos sin mamma (vi har bara samma pappa). att vi inte bott tillsammans så länge har väl gjort att vi heller inte bråkat så mycket som man gör med syskon, som jag gjorde med min andra syster. jag minns när jag var liten att jag blev ledsen och sa att malin och johanna älskade varandra mer än mig, haha. var redan avundsjuk då, roligt. kanske är det lite så nu med men jag vet att de älskar mig lika mycket som de älskar varandra. johanna och jag har inte umgåtts lika mycket som hon och malin på fritiden, vi har mest setts när det är kalas eller varje sommar när vi brukade åka till bunn. det var härligt, jag saknar den tiden. men det håller på att ändras och jag ska träffa henne mycket oftare än vad jag gjort. hon är väldigt snäll, omtänksam, skitrolig och hon står fast vid vad hon tycker,velar inte. jag kan känna mig väldigt lyckligt lottad som har en sån fin syster som hon. hon är en underbar syster och en underbar mor och jag skulle verkligen vilja vara så stark som hon är.
hon har gett mig många skratt genom åren och många fler kommer det bli. jag älskar min syster!




Malin är min yngsta storasyster. jag är minst. vi har samma mamma och samma pappa. vi har bott tillsammans ända sen vi var små till 2009, då hon flyttade ihop med klas. vi har bråkat väldigt mycket, slagits och sagt saker vi inte menat. jag har sagt att jag hatar henne flera gånger vilket jag verkligen inte gör. vi har båda blivit väldigt mer mogna och sen hon flyttade har vi kommit varandra mer nära. hon kan som mig bli sur för småsaker väldigt lätt, men lika bra är hon för det! malin är som min andra syster också väldigt rolig och omtänksam, de har båda många fina egenskaper, också malin står för vad hon tycker och är inte rädd för att säga det heller. jag minns när vi var små och vi skulle alltid bada i monicas hjärtformade bubbelbadkar när vi var där. det var så roligt och allt var så enkelt. malin är värd det allra bästa! jag kan vara glad att jag har henne som syster, det skulle inte vara samma sak annars. jag älskar min syster!




jag älskar er två mest av allt! utan er skulle jag inte vara den jag är idag och
utan er skulle livet inte vara så som det ska vara. ♥








Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar dig med, min lilla minsting till syster :) du är bäst och såå fin <3<3

2011-01-13 @ 14:04:11
URL: http://johannaalfredsson.blogg.se/
Postat av: mikki

jag älskar dig, du är underbar :D <33

2011-01-13 @ 18:13:45
Postat av: mikki

visste inte att du hade blogg!! nu måste jag kolla .D

2011-01-13 @ 18:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0