19. Detta ångrar jag

denna biten var nog det lättaste att skriva om. förutom dedär "vad hade du på dig idag grejerna" o det.
men jag ångrar stort att jag valde byggprogrammet på bäckadal. visst att måla o tapetsera är jättekul det är det verkligen, men jag orkar inte gå runt i skolan och må som jag mår, jag orkar inte lägga mig med ångest på kvällen för att det är skola dagen efter. jag känner på mig att jag skulle mått mycket bättre om jag gick på peset eller john bauer.. speciellt john bauer, där jag förhoppningsvis ska ta studenten.


ibörjan trodde jag att det bara var min ställning i klassen som gjorde att jag inte trivdes, men nu vet jag att det är skolan också.

Kommentarer
Postat av: Carro

älskling :( önskar vi kunde vrida tillbaka tiden så du kunde ändra :( nu är det ju tyvärr lite sent.. <3 hoppas allt löser sig inför studenten! JAG vill inte att du ska ta studenten med dom där andra... :(<3<3

2011-01-19 @ 09:00:38
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

ja. jävla skit att jag inte insåg mitt fel tidigare. du, jag SKA fixa studenten med dig annars hoppar jag fan av... tror jag haha. men jag tar inte studenten med dom iaf. <3<3 :(du är bäst!

2011-01-19 @ 11:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0