20. Den här månaden

jaha, denhär månaden har inte hunnit så långt tänkte jag skriva, sen ser jag att det är det 20e haha. menmen.
jag har haft lov, jag har börjat skolan -_- . umgåtts mycket med carro, umgåtts mycket med fidde. tapetserat såklart! men ah. detta numret var tråkigt.



ibland undrar jag ens varför jag har kvar min blogg. det är inte många som läser (visst jag gör inte "reklam" för den men man vill ändå att ens vänner ska läsa. så jag antar att jag inte har många vänner då, haha..) och det är bara carro och mina systrar som kommenterar. dom är bra!
därför skulle jag vilja lära mig att fota bra, ha en BRA systemkamera så detta kunde bli en fotoblogg typ. det skulle vara mycket roligare, iaf för mig. men jag är en fattiglapp och jag ska gå på balen med fidde och det kommer svida i plånboken som för tillfället e tom. JAG VILL HA PENGAR! släng hit en kamera också!

Kommentarer
Postat av: M

Vi är bäst! :D <3

2011-01-20 @ 09:51:22
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/
Postat av: Carro

jag kan försöka hjälpa dig att lära dig :D <3

2011-01-20 @ 10:23:37
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

M: ja det är ni :D

Carro: ja haha du får vara min lärare :) <3

2011-01-20 @ 18:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0