26. Mina rädslor

jag hatar(!) getingar och blinningar eller hur det nu stavas. jag börjar springa som en galning på sommrarna när dom kommer i närheten av mig. och alla bara säger "ta det lungt" jag gillar när fidde säger så för då kan jag kontra med "hur skulle du känna om en flygande spindel följer efter dig hela tiden" håhå.
jag gillar heller inte clowner, är jätterädd för pennywise!! usch. dom är så läskiga allihopa.
jag får alltid en obehaglig känsla när jag åker hissar för länge, gillar inte trånga utrymmen. är också alltid så rädd att den ska stanna. minns att jag en gång såg en skräckfilm, minns inte när men det måste ha varit med anton för han ville alltid se såna läskiga filmer! då var det iaf 3 som blev fasst i en hiss och självklart var ju en av dem en galen mördare! USCH!
jag är väldigt rädd att förlora nån av mina underbara vänner, min fina pojkvän eller min kära familj. när jag säger förlora menar jag att de lämnar mig eller försvinner från världen. det är bland det hemskaste som skulle kunna hända. då skulle jag inte klara mig. ni betyder allt för mig!




             

och mycket mycket mer! <3 men mer orkar jag inte lägga upp. fina är ni allihopa!


Kommentarer
Postat av: Carro

ÄLSKAR DIG! <3

och jag är oxå rädd för clowner... :(

2011-01-28 @ 08:01:56
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

älskar dig med :)<3

ja dom är hemska! :(

2011-01-28 @ 09:21:57
Postat av: Beccis

Jag älskar din min finaste Michaela! <33

2011-01-28 @ 21:50:15
URL: http://beccaaabus.blogg.se/
Postat av: mikki

älskar dig med finaste becca! <33

2011-01-30 @ 13:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0