30.01.11

nu sitter jag vid fiddes dator o lyssnar på musik. ska byta om sen ska vi ut o fota bilder med den gamla kameran eftersom det är perfekt väder för det idag!

igår kom jag hem tidigt till min caroline. hon var jättetrött. men vid halv2 åkte vi till a6 och stackars hon fick stå och försökta hjälpa mig när jag velade vilka skor jag skulle köpa. men till sist bestämde jag mig o shit vad nöjd jag blev! lägger förhoppningsvis upp bilder på dom sen, men har ingen fungerande kamera nu, har min gamla nånstans men vet inte vart. får försöka lägga in från mobilen.
sen fick jag hänga med henne när hon skulle leta smink och grejer på ikea, det var trevligt hihi. när vi kom hem till österängen igen skulle jag bjuda henne på pizza, men inte visste jag att det var så dyrt där så hon fick lägga till 30 kr :/ .. hon köpte också cola, så ännu en gång kände jag mig jättedum! vi åt det iaf o tittade på en rolig film :)
sen gick jag ut med gibson åt henne för jag är snäll och det är roligt hihi. vid halv8 skulle jag lämna min carro :(

bussen var sen så jag hoppade av vid sofiakyrkan, där hämtade fidde mig med bilen men det gick inte snabbare det haha. åt iaf tacos o sen blev det film hos ferdinand. tittade på bionicle (HAHA) och sen snabba cash. den var faktiskt bra! :)

somnade vid typ 2. ah nu vet ni vad jag gjorde igår. roligt.


Kommentarer
Postat av: Carro

Mysigt som vanligt när du är här! Kom oftare!!! <3

2011-01-31 @ 22:47:18
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

jaaa jättemysigt! jag ska komma oftare!! hihi det låter så fel men du vet att jag ska det :) <33

2011-02-01 @ 06:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0