en tråkig skolfredag.

sitter i skolan nu. mitt prov blev klart för en halvtimme sen och jag börjar inte förens om en timme. great! och den lektionen är bara 55 min. sen har jag 2 timmars hål till musiken börjar. känns inte värt det. skulle det varit mitt gamla schema skulle jag ligga hemma o sova nu och gå direkt till musiken sen. uusch. saknar det schemat.
viktoria är sjuk idag med, så det gör ju skolan ännu tråkigare. tur att man kan gå hem på den 2 timmar långa håltimmen iaf. nu ska väl jag ner till matsalen. till fidde.

aja. gjorde om en bild i photoshop, det blev ju lyckat! haha not. men den ska iaf hamna i ett hyllningsinlägg här snart tihi. det kommer bli bra bra bra :) för den personen tycker jag om väldigt mycket! (inte den bilden under nej. men han tycker jag ju också om.)



en rolig bild jag gjorde förra året haha men det stämmer ju enligt mig så. ah :) min fina man detdär <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0