ett tu te

en låt/film som får mig att gråta det är ju självklart denna.




satt o lipade somfan när jag såg den. lipar endast när jag är själv, vet inte varför men det är ju skönt när man behöver gråta men kanske inte riktigt får fram det. vad vet jag..

ikväll var jag på kalas hos fiddes farfar med lite folk, inte så många. vi åt kvällsmat och satt o pratade, eller jag lyssnade mest o spelade unblock me på jimmie iphone. fredrik spelade också o hjälpte till. de pratade mycket om ungdomar som tar studenten o ska skaffa jobb. även fasst jag längtar till studenten o allt ska ta slut så är jag jättenervös inför vad som kommer hända sen. usch. vill helst inte tänka på det menmen. ööööhh.

Kommentarer
Postat av: Karro

Mina tårar rinner med. Du va inte ensam :)

2011-01-27 @ 19:05:21
URL: http://kastella.blogg.se/
Postat av: mikki

haha det är inte lätt o hålla sig, särskillt inte när man är en lipsill som mig :) hihi

2011-01-27 @ 20:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0