måndag

idag skulle vi egentligen gått till halv5, men pga utvecklingssamtal gick vi bara till 3, det var skönt.
och jag kan tacka carro som faktiskt lyckats hålla mitt humör uppe lite idag med hennes roliga sms. "hallå personal!!" hihihi. jag vet att ni inte fattar, men det gör carro.

något annat som hållt mig sällskap i skolan som alltid är kent. denna låten lyssnade jag på speciellt mycket idag.


extraspår från tillbaka till samtiden, som också är det kentalbum jag lyssnar på mest nuförtiden. och du & jag döden då.

Kommentarer
Postat av: Carro

hihi du muntrar upp mig med dina kronkegos sms du med ;) <3<3

2011-01-18 @ 12:16:54
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

tihihi, kronkegos :)) <3<3

2011-01-18 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0