nytt år

snodde en nyårslista från min systers blogg. kan vara bra för uppdateringen..


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
det har jag minsann gjort!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade nog inga löften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja, johanna min storasyster <3

4. Dog någon som stod dig nära?

ja..

5. Vilka länder besökte du?
LONDON <3

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
inte alls.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Många, 12 juni, 29 juni, 11 juli, 12 juli.  

8. Vad var din största framgång 2010?

ingen framgång alls.

9. Största misstaget?
deppig och tråkig

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, sjuk är jag nu.

11. Bästa köpet?

vet inte.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
 
kläder tror jag.. och fett.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

fredrik gör mig alltid glad, min familj och mina vänner.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
ganska många, M, all i need is you, och time to say goodbye...

15. Är du gladare eller ledsnare nu jämfört med tidigare i år?
ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
ganska mycket.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
stängt in mig i mig själv-

18. Hur tillbringade du Nyår? 
hemma hos fidde med massa folk och ferdinand.

19. Blev du kär ?
jag var redan kär. har varit det i snart 2 och ett halvt år <3

20. Favoritprogram på TV? 
hmmm.. många, kollar sådär på tv.

21. Bästa boken du läste?
trasig, minns ingen annan,.

22. Största musikaliska upptäckten?
johnossi ibörjan av året, förband till thåström. mums!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

japp

25. Något du önskade dig men inte fick?
jag önskade något som ej gick att köpa. jag fick det inte.


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
jag var i skolan hela långa måndagen. hemsk dag.. sen fikade vi alla hemma hos mamma.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
tror jag inte. eller, jo det finns det nog men. ögöögögögöög.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
mig själv. min smak.

29. Vilken kändis var du mest sugen på? 
joaquin phoernix har nog varit min favorit i år.

30. Vem saknade du?
´monica.

31. De bästa nya människorna du träffade?
alicia och saga <3

32.
Hur ser det ny året ut?
bättre förhoppningsvis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0