pan..daah.

sitter och tittar på two and a half men. innan tog jag mig ett sånt cepeskönt bad men som sen bara blev jobbigt för man blev så varm o svettig o det är ju inte meningen? iaf, jag använde badskum och nån såndär badkula som smälter i vattnet som jag fick av becca i födelsedagspresent/julklapp :)

sitter fortfarande och letar efter nån kort snygg frisyr. frågan är bara om jag passar i kort hår. och om jag ska klippa av det innan eller efter balen. hmm?



I love Pandas, there so chill.

They're like "Dude, racism is stupid. I'm Black, White, and Aisan. And everyone loves me. Cause I'm a panda. So stop the hate and start the love, man."
hahaha så sant. pandor är underbara o söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0