onsdag torsdag..

igår på kvällen blev jag överraskad av becca erica och eric med glass. så vi åkte hem till eric o åt det. sen skjutsade dom hem mig. och jag hade vart ensam hela dagen så jag ville inte vara ensam så jag träffade carro, o det var bra för vi hade inte träffats på ett tag. sov hos henne, det var mys.
hon jobbade ju idag så jag kom hem vid halv9 nån gång o duschade, sen gick jag o la mig vid 11 o halvsov till 2. fidde kom förbi i en timme. så idag har jag haft sällskap en timme. fina vänner har jag. jag som hade längtat så att vara ledig. känns surt att det ska vara så ensamt ändå. kanske hänger med fidde lite på jobbet imon för blir det en sånhär dag till blir jag ledsen.
god, sometimes i hate my life..
but you make me smile sometimes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0