"är det nån som tittar på porr?"

haha, överskriften behöver vi inte prata om, bara att jag dör varje gång jag tänker på det så jävla kul! hhaa.
just nu lyssnar jag och mamma på brus och tittar på tv utan ljud. varför? jag vet inte. men jag ska lägga upp en låt som jag verkligen gillar som jag hittade från one tree hill. så ska man ju dansa fult till också.
på tal om dans, jag skulle väldigt gärna vilja lära mig dansa snyggt haha, ser ut som en jävla mongolid när jag hoppat runt. men nått som jag verkligen skulle vilja lära mig är något som jag och viktoria pratade om häromdan. nu vet jag inte var det heter som hon nämnde men när jag söker så kallas det visst för poledance. och jaa, vissa skulle tycka att det är bara till för strippor men nej, man blir nog jävligt stark också för att kunna lyfta upp sin kropp så. det skulle vara så sjukt coolt enligt mig. synd bara att det inte finns i jönköping annars skulle man ju börjat direkt!
vill också ta sånglektioner och öva upp min röst, privata sånglektioner. men det kommer inte hända på ett tag eftersom detta är fattiga mikkis år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0