biff.

imorse gjorde jag mina 50 armhävningar o så gjorde jag 30 extra sit-ups.. måste ju komma igång nån gång. än så länge står jag fortfarande på knäna när jag gör armhävningar för jag är en klenis. aja haha. tog en skön dusch efter det.
idag ska jag träffa maria! min saknade lilla vän. vid 5 ska vi gå på sån kurs som gör att vi får övningsköra sen. äntligen! vill bara börja med en gång! herr torbjörn kommer att köra med mig, det kommer också mamma att göa och kanske pappa. så jag kommer ha 3 "lärare" GEE!


Kommentarer
Postat av: Karro

Haha känner ingen armhävningsmetoden XD Jag kan verkligen inte göra på fötterna, tror inte att jag har tekniken. Hur biffig jag än kommer att bli så kommer jag ligga där på knäna.. så jag har slutat med armhävningar XD

2011-03-22 @ 18:53:36
URL: http://kastella.blogg.se/
Postat av: mikki

haha men man kan ju köra på knä med, men ah. när man blir starkare blir det väl lättade att stå på tårna, eller är jag bara lite snurrig i bollen? xD jag har aldrig kunnat stå på tårna iaf :P men jag ska lyckas bli biff ändå hahaaha :D

2011-03-22 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0