carro, maria, kurs.

mycket trevlig dag!
träffade carro o hängde med henne på fotouppdrag! blev stylad i håret o det blev fint. håret blev ju uppsatt så då såg jag ungefär hur jag skulle se ut om jag klippte av håret, hon som stylade mig hade skitsnyggt hår! ååh jag vill!! måste jag ha ett sånt jävla miffoansikte då?! , bilder kan ni se på carros blogg. vi åt också på mc donalds och kollade på jacka till carro.

träffade maria vid ett så åkte vi hem till henne o åt mat o blev proppmätta! sen pluggade hon lite o jag spelade lite harpan. sen spelade vi kort tillsammans. vid kvart i 5 började kursen, slutade tjugo över nio - perfect! skulle egentligen sovit hos pappa men min buss gick 20min efter marias isf o så länge ville jag inte vänta själv. så nu sitter jag hos mamma ändå. ska kanske sova hos pappa imon istället då. kursen var väl intressant, ska bli kul att kunna börja övningsköra på riktigt..


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för att du följde med :D<3

2011-03-23 @ 08:56:33
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

det var så lite så, det var bara kul :D <3

2011-03-23 @ 09:17:47
Postat av: Karro

Åhh vad fin du va i den frisyren! Det får du fortsätta med!!!!! :D

2011-03-23 @ 10:24:37
URL: http://kastella.blogg.se/
Postat av: miki

tack karro :D jag var lite skeptisk till en början för jag viste inte om jag passade i allt hår typ uppsatt. men jag funderar på att klippa mig som hon som stylade mig, men detta gillade dock inte emma eftersom hon ville att jag skulle ha hår till balen ^^ tror inte jag kan göra en sån frisyr själv dock ^^

2011-03-23 @ 10:37:25
Postat av: Karro

Haha okej! Men du får låta det växa lite till då och sen klipp det som du vill efter balen haha XD Nee det är inte det lättaste att göra sånt själv :S

2011-03-24 @ 15:14:11
URL: http://kastella.blogg.se/
Postat av: Anonym

nähädu! för jag har klipptid den 27 april o då åker de mesta av, tror jag jag velar hela tiden för ibland är mitt hår fint men idag är det bara för jävlit xD

2011-03-24 @ 16:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0