fredag lördag och söndag.

jag har varit lite inaktiv nu i helgen men vem har inte varit det?
nu kan jag berätta lite om vad jag gjort.

fredag: var med carro efter skolan, satt o väntade några timmar på hennes lärare eftersom dom skulle öppna ett klassrum åt henne. det tog låång tid, så vi gick o köpte lite mc donalds käk. hon städade lite i de öppna klassrummen, haha carro är så söt! sen när de äntligen kom fick vi jättebråttom! vi skulle nämnligen hinna baka tårta och sätta upp ballonger innan hennes mamma kom hem, utan min hjälp hade hon aldrig klarat det, säger bara det, ja e bäst! haha nä, men ah det var faktiskt roligt, hoppas att kim blev glad :) det var roligt att hitta på nått med carro eftersom vi inte setts på hela veckan, väldigt ovanligt och surt faktiskt!

på kvällen tittade jag när purple light, desertet avenues och mr. cums band spelade. så surt dock för vaktmästaren var konstig så de 2 sista banden fick inte spela allt de tänkt spela, så tråkigt, gillar ju att se dom spela. min snälla syster johanna hämtade oss så åkte vi hem till pappa där det var huset fullt. jag klämde in mig mellan jocke och johanna o tittade på ishockey, hv förlorade, jävlar! saga var så söt o glodde på mig, fick hålla henne lite med, älskar min lilla fis! hihi. när alla hade gått satt pappa o fidde o spelade lite gitarr o munspel osv. kom i säng vid 12 halv1 nån gång.

lördag: vaknade, åt, följde fidde till bussen, gick tillbaka hem i 20min, gick till bussen själv. hjälpte farmor att handla, städade hemma hos henne och fick mat. sen somnade jag lite i fåtöljen, fick sms av malin att hon ville fika. så johanna, malin o saga hämtade mig vid halv 5. det var riktigt trevligt att fika, och saga är så söt, hon satt o bet på en sked sen så tryckte hon den för långt in i halsen o kräkreflexerna satte igång haha det var roligt, jag var tuttplockare och johanna var tuttorkare! hon slängde nämligen ner sin tutte/napp på golvet heela tiden! senare kom anton och fikade med oss, då åkte johanna hem efter en stund. det var ganska trevligt, dock så ses ju malin o anton oftare så de hade mer o prata om. hängde med anton upp o så träffade vi eva o fia en pytteliten stund, men det var ändå kul. saknar det.
åkte sen hem till fidde, åt tacos, kollade melodifestivalen o gick ner o duschade medans de 3 sist låtarna spelades eftersom dom inte var särskillt bra. alla vet att saade vann fasst det skulle vara the moniker! menmen. call of duty blev det på kvällen med min älskling. det är så kul!!

söndag: nu sitter vi o spelar call of duty, vid 4 ska jag på kalas hos nenne o peter. hoppas att johanna jocke o saga kommer, annars blir det bara jag. fidde ska repa, malin ska träna. ah. sen är det ju bara vuxna men det kan ju vara trevligt det med. hehe. SÅ, långt inlägg hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0