hemma igen!

hemma från göteborg, resan var ju intressant.. jag och viktoria sov största delen på vägen dit, vid stoppet så åt vi mackor som hon hade gjort, asgoda! sen tog jag upp mina kex som jag hade med mig o så svängde busschauffören så jag tappade alla på det blöta golvet - lyckat!
mässan var tråkig, det var väldigt dåligt med luft där inne så jag blev yr o skit. lite innan ett gick vi på upptäcksfärd, försökte hitta gallerian men det gick inte så bra, kom bara till en massa mataffärer och resturanger. vi förstår heller inte hur dedär sakerna man klickar på vid stopljusen i göteborg funkar, det finns ju ingen rund knapp att klicka på?! vid ett övergångsställe fanns det men inget annat. blev nästan påkörd av en spårvagn, efter vad var vi livrädda haha! och sen hade vi ont i fötterna och osv/tittade på bäck på vägen hem. ganska kul men ändå lite seg dag i göteborg!
om en halvtimme ska jag åka till min pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0