min syster malin.

igår så träffade jag eric o becca på kvällen. fint, faktiskt. kände att jag inte orkade vara hemma just då. ah, det var det jag gjorde igår, gjorde inte mycket mer. började på religionen.

idag var jag ledig men gick upp tidigt för att åkta till en av mina underbara systrar. vaknade till panik eftersom jag hade tappat min töjning, det såg nästan igenväxt ut men så var det inte. så var framme i lekeryd vid 10. jag och malin lyssnade på disneymusik, spelade super mario och tittade på film. spelade kort och åt kakor gjorde vi också. "herr och fru fikus!"  "på torsdag kommer hyenan hiiit" hahaha!
haft en fin dag med min syster. <3

när jag vart hos malin skulle jag bowla, men hoppade av hos carro en snabbis för att låna hennes töjning, gjorde lite ont att sätta i den men nu är det ok. ska träffa carro på fredag, de blir bra. såg ju inte henne på hela förra veckan, enligt mig är det hemskt men man vet ju aldrig vad hon tycker ;)
med bowlingen blev jag mycket nöjd, tycker jag suger men JAG VANN! sug på den. stackars fidde förlorade, trots att han faktiskt började första serien bäst! strike och allt hihi. paret jimmie och karro kom då tvåa och trea, hoppas de fick en fortsatt mysig kväll på sitt firande :)


tagefisen

Kommentarer
Postat av: Carro

jag tycker oxå det är hemskt att vi inte sågs på typ en vecka :o <3

2011-03-30 @ 11:12:34
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

jag med! det är inte ofta det händer alltså! =O <3

2011-03-30 @ 11:57:18
Postat av: Karro

Vi hae det jättemysigt :) Grattis till segern hihi!

2011-03-30 @ 17:33:33
URL: http://kastella.blogg.se/
Postat av: mikki

tihi jag med :D tackar tackar, grattis till segern över fidde! :)

2011-03-30 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0