myshelg.

i fredags när fidde kom så visade han mig bilder som vi tagit med en gammal kamera, tittade lite på villes tass som är skadad o ah, sen tittade vi på tv hela kvällen, o åt fett. muhaha! vi blev båda trötta väldigt tidigt så vi la oss vid 11 nån gång. trodde aldrig jag skulle somna men det gjorde jag ganska snabbt.

lördag:
åt hemma hos fidde vid 3, lite senare åkte vi till maxi och handlade mycket viktiga saker. spelade cod, mycket roligt. sen var det kyckling med pommes o grönsaker, potatissallad o tacodipp, ASGOTT! tittade på körslaget och deltog i earth hour, vi stängde av allt utom tvn, var tvugna att se klart körslaget. kände mig dock lite elak mot fidde som hade sagt att vi skulle köra fightingspel efter maten, jag satt o spelade cod och fidde somnade. tihi, han var så söt min pojke.

söndag: jag fick spela naruto med fidde efter gårkvällen. hade en riktigt slapp dag, sån man älskar. nu sitter jag hemma och funderar varför jag alltid uppdaterar vad jag gjort på helgen. hmm.

Kommentarer
Postat av: Karro

Dom bilderna var sjukt coola!!!!

2011-03-27 @ 20:34:19
URL: http://kastella.blogg.se/
Postat av: mikki

jaaa trodde faktiskt inte dom skulle bli så bra haha :D

2011-03-27 @ 20:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0