skola..

jah. försov mig idag, vaknade tjugo i åtta men lyckades fixa iordning mig på 20min. missade dock vårat studiebesök på nån grej, men vet inte ens om jag skulle hittat dit. åkte ner till konsum med snälleric o köpte frukost. åt inte hemma för jag var  för stressad även fasst jag redan visste att jag inte skulle komma i tid haha, bra gjort av mig!

senare idag ska jag göra omprov, så jag ska sitta i skolan ända till 3, känns onödigt att gå hem, även fasst det är ungefär 3 timmar jag skulle få vara hemma då, men nä. haha skolan blir det jaa. efter det ska jag vara med carro! hon ska hänga med mig på jakten efter en ny piercing, undrar om hon har ett såntdär gummiband som man kan ha på natten om man inte töjer hela på en gång. mmh, gul eller blå vill jag ha, men vi får väl se vad affären har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Karro

Spännande :) Jag tycker att den gula är skitcool! :)

2011-03-16 @ 10:52:08
URL: http://kastella.blogg.se/
Postat av: Anonym

gult är cooolt :D dock hittade jag ingen så gul som jag ville ha på nån bild, menmen ^^

2011-03-16 @ 14:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0