slask.

usch för detta vädret! usch på att jag fick ig på religionen och ah usch på allt helt enkelt. har vart riktigt sur idag, eller ah typ i 2 timmar haha. ska sätta mig under en filt o glo på nån film eller serie. synd bara att man inte har nått gott till, det skulle vara perfekt.
becca ska förhoppningsvis hänga med mig till pappa sen, hon slutar fem men vill hon hem o äta innan får jag åka själv för det blir för sent annars o jag kan inte dissa pappa igen som jag gjort ganska mycket det senaste. känns elakt då. skulle ju egentligen åkt dit igår men orkade inte, idag önskar jag att jag gjorde det, vem vil ge sig ut i detta regn/snö slask?
lyssnar på seconhand serenade tydligen jättebra när man är deprimerad.
cheeeeeeeers!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0