turtle.

kom nyss hem från en väldgt kort pluggdag. tacka för att ettorna har estetvecka som kan göra denna veckan underbar! haha.
blir ingen träning med becca eftersom hon hade problem med foten så vi ska ut o gå istället, så det kommer ju göra ont på henne iaf muhhaaha! men ah, nu kan vi ju gå sakta, like a turtle! så hon slutar vid ett sen ska hon hem o sen ta bussen till lilla mig för jag måste spara på pengarna till busskortet. en tur runt stinksjön blir det, ah jag menar munksjön gott folk.
måste köpa lite fett ikväll, har inte ätit det på hela helgen :D bara lite då, typ 2 glassar o lite fika. va e det då? inte mycket alls ne! snart ska mamma åka och köpa nytt batteri till datorn så då kan jag spela hög musik o de e bra!


dom är egentligen lite läskiga. domdär sköldpaddorna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0