lördag.. en lördag.

lördagsmorgon.


en jamason kom och la sig i sängen. snodde täcket, så fräckt!
vid 4 var det kalas och jag var ypperligt tillpiffad. ett trevligt kalas, dock fick jag malin klas och fidde sitta vid ett lite mindre bord, så det kändes som det klassiska barnbordet. prinsesstårta till efterrätt var inte alls fel, jag klagade inte alls. åt nästan halva tårtan kändes det som.
jag och fidde hängde med malin till syster johanna. klas skulle till björnholmen (tor jag) och se dansband.mmh, på kvällen åkte vi till malin o spelade wii. skulle sovit hemma hos pappa men blev inte så, blev ännu en natt hos fidde med tissarna i sängen, inte klagar jag. älskar tissemissar!


bild från förra gången klänningen användes. tinas och frallans bröllop. riktigt fin klänning, hittar ingen bättre bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0