tjockisfasoner!

jobbade duktigt på praktiken idag. blev klabbig o blöt men de gick bra.

åkte direkt hem till fidde men ingen öppnade, så jag går in och hittar en sovande fidde och 2 gnälliga katter. gav honom stryk för han var dum, sen åkte vi till a6 och köpte hårfärg till mig och fluga till honom. känner mig väldigt otaggad till balen.. men det kommer väl tillbaka antar jag.
har haft mycket roligt med min fredrik idag, skrattade så mycket så jag började lipa.

men pojken är snäll, när han puttar ner mig på golvet för att ge mig stryk så lägger han en kudde under huvudet på mig så det inte ska göra lika ont. så fint.
det gulliga var på a6, när en liten pojke ropar "eric saade!" och tittar o pekar på fidde. gulligt, men inte så sant.


Kommentarer
Postat av: Emma

Mikki! Du kommer bli så fin på balen och du kommer få så roligt. =)

2011-05-19 @ 09:56:00
URL: http://emmapysslarochbakar.blogg.se/
Postat av: mikki

jaa det hoppas jag :) tihi!

2011-05-19 @ 10:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0