För dig som har tråkigt.

61 frågor för dig som har förjävla tråkigt
1. Hur gammal är du om fem år? - 23
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - datorn
3. Hur lång är du?
- 1,70 tyvärr
4. Vilken är den senaste filmen du sett? - love actually
5. Vem ringde du senast? - 3 kunservice
6. Vem ringde dig senast? - mamma
7. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - "okej" till fidde.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda
10. När såg du senast din mamma? - för 1 h sedan.


11. Vilken ögonfärg har du?
- blågrå
12. När vaknade du idag? - haha vid 5 
13. Vilken är din favoritjulsång? - christmas time - bryan adams just nu...
14. Vilken är din favorit plats? - sängen eller soffan
15. Vilken plats föredrar du minst? - APU:n
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - på landet. 
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
- clowner, det gör det fortfarande.
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? - mamma.......
19. Hur stor är din säng? - medelstor
20. Har du stationär eller bärbar dator? - jag har ingen egen dator

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
- underkläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? - 3
23. Hur många landskap har du bott i?
- 1
24. Vilka städer har du bott i? - jönköping
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - strumpor
26. Är du social? - nej, jag är väldigt blyg, men jag försöker.
27. Vilken är din favoritglass? - vanilj med krossad choklad
29. Tycker du om kinamat? - YES!
30. Tycker du om kaffe? - NEIN

31. Vad dricker du till frukost?
- oboy
32. sover du på någon särskild sida? - vänster eller höger
33. Kan du spela poker?
- nej
34. Tycker du om att Mysa/Kela? - jaa för det är ju mysigt.
35. Är du beroendemänniska?
- ja tyvärr.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - inte känner, men jag vet en. eller två.
37. Vill du ha barn? - nej.
38. Kan du några andra språk än svenska? - lite engelska då. och sacre bleu!
39. Har du någonsin åkt ambulans? - ja
40. Föredrar du havet eller en pool? - det som är varmast

41. Vad spenderar du helst pengar på?
- tydligen kläder och godis
42. Äger du dyrbara smycken? - nej
43. Vilket är ditt favorit program på tv? -  vänner, HIMYM, glamour e ju löjligt kul, o ah humorprogram mest.
44. Vem är den roligaste männsikan du känner? - vet jag inte. många är ganska roliga.
46. sover du med gosedjur? - jag har gosedjur på sängen som jag inte tar ner innan jag sover när jag är själv, så, ja.
47. Vad har du för ringsignal?
- nån volbeat för tillfället.
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? - tror det.
49. Flirtar du mycket? - nej
50. Kan du byta olja på bilen? - inte än då

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- nej
52. Vilken var den senaste boken du läste? -  levande begravd - peter james
53. Läser du dagstidningen? - nepp
54. Prenumererar du på någon veckotidning? - nej
55. Dansar du i bilen? - ibland då
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? - jag tycker inte om radio.
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - lobotomi
58. När var du i kyrkan senast? -  på tonår en fredag.
59. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? - hmmm. minns inte det.
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? - en vecka :D
61. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? - fredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0