One life, one love, one piece.



(jag kom på att det finns inget sätt att de smal på ut i en onepiece, mullmikki!)
jag vill börja med att tacka alla som var hemma hos mig och gav mig så fina presenter och gjorde min födelsedag faktastisk!
detta har jag fått: av helena och torbjörn fick jag vin, cider,godis och pengar till körkort, av mormor och leif fick jag lakan och pengar, av malin och klas fick jag presentkort på house of pain, av jimmie och karro fick jag 2 kg zooklubbor och ett presentkort där de bjuder mig på en dags liftkort, så i vinter ska vi åka! , av mamma fick jag en touch miniräknade, daimmarabou och pengar till körkort. och sist men absolut inte minst, av min älskling fick jag en one piece! hoppas jag inte glömt nått nu, då får ni rätta mig!
TACK ALLA! <3


Kommentarer
Postat av: Karro

Grattis igen och tack för igår hihi :)

2011-10-19 @ 07:50:03
URL: http://kastella.blogg.se/
Postat av: mikki

ååh tack så mycket själv! :D

2011-10-19 @ 12:28:49
Postat av: Emma

Okej, jag var inte på ditt kalas men räknas inte min och Niklas present??

2011-10-19 @ 13:09:50
URL: http://nymphadoratonks.blogg.se/
Postat av: mikki

joo xD men det glömde jag säga eftersom jag var helt uppe i o tänka på alla jag fått den dagen.

2011-10-19 @ 14:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0