Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.


igår åkte jag mamma carina och malin till göteborg, vi gick på stan och åt på pizza hut som tog väldigt lång tid att hitta även fasst vi varit vid den hela tiden. det var riktigt roligt att försöka hitta det! jag hittade inga gula converse, jag får väl vänta till vintern. men funderar starkt på att köpa kängorna som jag vill ha. lite dyra menmen.
anledningen till att vi åkte var ju då för att vi skulle se winnerbäck! första gången jag var på en sittplats på en konsert, det var lite synd faktiskt för det var svårt att få igång publiken (endel var såå lama!) och så var det synd att det var en lugn konsert. man satt o väntade på att han skulle ösa på men det kom aldrig. lite tråkigt. men det betyder ju inte att det inte var bra :) hade riktigt roligt. tack för den tidiga födelsedagspresenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0