En kinesisk lykta.

här tänder jag och tommy en kinesisk lykta på nyår!
tycker det var ett lyckat firande, firade det hos karin kjell och sofie i mullsjö. det gick lite sådär med lyktorna, 2 flög in i ett träd och fastnade där men den tredje flög iväg så fint! tiden gick dock alltför fort och nedräknandet, eller ska jag kanske säga uppräknandet till nyår var väldigt konstigt! jag tycker att man ska räkna ned, dvs. "10, 9, 8, 7..." osv. men han ville ju hellre räkna från ett till tolv. mycket konstigt.
kanske lägger upp fler bilder när jag orkar, hade också en middag den 28:e hemma hos fidde, finns ju lite bilder från det med som man kanske borde lägga upp. hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0