Put your hand in my hand and we'll stand.

 
Nu ska jag berätta om min braiga helg, nu när jag har tid att sätta mig vid datorn. (hur dumt låter inte det? jag som är arbetslös) 
I fredags såg jag och mamma Skyfall på bio, den var superbra! jag ska lätt köpa den när den kommer ut!
på lördagen firade vi fiddes mamma som fyllt år, passade på o fira niklas också som fyllde år dagen efter. på kvällen såg vi en föreställning med David Barta, mycket roligt må jag säga!
Söndag morgon for vi till ullared. väldigt mycket folk, men grejer hittade man ju, mycket fina kläder mest! :) 
 
Idag ska jag äta pannkakor med maria och ulrika, sen ska vi träna, oh yeah!
Patricia från AMA ringde idag också, och jag går antagligen ut på praktik efter den 26e December, hej alla små barn, här kommer läskiga mikki! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0