tidsfördriv

jag kände att jag skulle vara lite duktig och uppdatera mycket idag ..

Senaste
Personen du strulade med:
 haha måste varit fredrik då
Personen du kramade: älskling
Personen du tänkte på: farmor
Personen som sov i din säng: mamma kom in o la sig i fredags morse, hon skulle väcka mig men hon gjorde nått heeelt annat hahah :)
Personen du skrev med på msn: åh. carro var det nog. :)
Personen du var med: fred
Djuret du köpte:  buhuhh.
Maten du åt: frukost
Gången du spydde; minns ej

Kompisar
En kompis du saknar:
 maria!
En kompis du älskar riktigt mycket: carro min carro<3
Din bästa kompis: har flera och de vet vilka de är.
En kompis du glidit ifrån: alex
En kompis du kommit nära: carro!

random
Stänger du av mobilen när du sover? nej

Var du full senast du hade sex? nej
Har du kysst en polis? nein
Har du någonting att dölja? lite kanske haha
Kan du baka bröd? absolut inte!
Vet du hur man frostar av en frys? nej ingen aning >< mamma har mycket att lära mig!

Utseénde
Hårfärg:
 röding
Ögonfärg: blågrå
Längd: 172 cm
Skostorlek: 38-39
Ålder:
 17

kärlek/sex
Har du en kille/tjej just nu? Ja<3
Gillar du någon? Ja verkligen!
Vem? knaspojken min <3
Har du haft sex? Ja
Har du haft många förhållanden? "många".. 3 riktiga töjp.
Vad har du på dig nu? myspysbyxor och bruströja

Vem
Vem är i rummet med dig?
 sovande mor
Vem fick du senast sms av? vet inte, becca tror jag :)
Vem tänker du på nu? hårväxt..
Pratade du senast i telefon med? mamma
Vems hus var du senast i? fredriks
Vem önskar du var med dig nu? monica
Vem i din skola går dig mest på nerverna? haha några stycken

var
Var går du i skolan?
 bäckadal
Var är din telefon? på min byrå
Var är din mamma? i soffan
Var sover du? i min säng, händer att jag går in och lägger mig i soffan om jag inte kan sova.
Var handlar du mest? hm, willys >< är stammis där höhö.
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? den snodde jag av mamma, men känner mer att den är min nu hihi.
Vart åkte du senast bil? hem till mig
Var i ditt rum är du? är inte i mitt rum, sitter på golvet lutad mot soffan.

vad
Vad drack du senast? jossss
Vad är det för färg på dina byxor? bruna
Vad är den närmaste saken som är blå?  underlägget
Vad gillar du mest med skolan? fredrik & viktoria.
Vad har du på fötterna? ingenting
Vad är din favorit färg? lila tror jag
Vilken film såg du senast? snabba cash
Vad hör du just nu? nån kommentator på handbollen

har du någonsin
Sovit i en annan säng?
 Ja
Hånglat på en bio? Ja
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het? haha neh

Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? ja, det var inte vackert!

Dumpat någon?
 ja
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? tror inte det.
Varit i slagsmål? nej
Smugit ur ditt hus? ja
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? jo
Hånglat med en främling? nej
Älskar eller saknar någon nu? ja!

någon/vem /har du/dagens
Någon som förstår dig:
 carro <3

Någon du längtar efter: erica croneheim!
Vem kramade dig senast: fredrik
vem pussade dig senast: fredrik<3
Vem ringde dig senast: mmama
Vem ringde du senast: mamma antar jag
Vem var hemma hos dig senast:
 fredrik :)
Vem var du hemma hos senast: fredrik.
Har du några kärleksproblem: nej inte vad jag vet ><
Har du käkat något idag: japp
Har du pratat med ngn idag: jaaa hela 6 människor!!
Har du gråtit idag: nej
Har du skrattat idag: Jaa massa :)

Dagens frisyr: äckligt, men nu är det nyduschat så sen kommer det bli lockigt...
Dagens smink: ren
Dagens vill ha: längre helg.
Dagens drog: sova typ. haha.
Dagens finaste: mina nya skor
Dagens måste: äta bullar
Dagens dricka: joos

Kommentarer
Postat av: Carro

<3<3<3<3

Jag gjorde denna på datorn utan att lägga upp... det blev typ "Johan" på hälften av frågorna... så la inte upp den hahaha ;) (a)

2011-01-31 @ 23:01:58
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

håhåhåhåhååhååå det kan jag tänka mig ;) du får skriva ******' istället ;)

<3<3<3<3

2011-02-01 @ 06:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0