Dag 16 – Innehållet i min väska.

jag hade egentligen tänkt ta en bild, men orkar inte och det skulle bli alltför stökigt i min säng. i min väska finns all möjlig skit, tamponger, skolböcker, laddare, papper, naglack, mössa, hårspännen, smink, plånbok, hårvax, deo.. ah allt möjligt. vet inte varför men det är väl alltid bra o ha antar jag. usch, min väska lät så tjejig. men den e inte tjejig. den e man!
är inte riktigt på blogghumör just nu, så skriver mer imon. är megatrött, ska bli så skönt o sova, aah jag längtar!

imorgon är det våffeldagen. kommer jag få några våfflor? näe.. det som är så gott.. har inte ätit det på evigheter. nu blev jag ledsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0