Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

som jag funderat på vad jag ska skriva här.. det finns säkert tusentals som jag skulle vilja byta liv med för en dag men efter noga tänkande har jag kommit fram till två stycken stora kvinnor! (inte på bredden..)


jaa, man behöver ju bara titta på bilden för att förstå varför jag skulle vilja vara denna kvinna. otroligt snygg, och otroligt håårig. sen ligger hon o gör posér på golvet. men, vad man inte kan se i hennes ansikte är att hon är faktiskt smart. helt otroligt jag vet, man måste läsa det på hennes dator för att ens tänka tanken att denna flicka är smart. men när man väl gör det så förstår man att det finns nånting där. det är inte ett stort eko som ropar tillbaka när man knackar henne på huvudet.
det jag tycker är så bra med carro är att hon alltid leder mig in på rätta vägar när jag gör något fel. som när jag skulle kommentera hennes lilla historia hon gjorde på en lektion "han klarade inte spelet, så han tog av sig livet" då skakade caroline på huvudet o förklarade för mig att detta var ett stort grammatiskt stedsteg och att jag skulle fått underkänt om jag skrev så i skolan. först förstod jag inte, men när hon förklarade för mig såg jag allting klart.
men det är ju inte så att aldrig carro sagt fel miss "för mycket spenat i mina saltpuffar". tihi.
men om man bortser från carros otroligt höga iq så är hon ju faktiskt en av mina bästa vänner och hon är mycket rolig och cepesnygg enligt mig. de som inte tycker det tycker ja e lite udda ;)


och självklart June Havens (cameron diaz) i knight and day. håhå, behöver inte säga mer än att det skulle vara så sjukt roligt och vissa scener skulle ju inte vara helt fel heller haha. det är ju bara en person som ska fatta detta ändå och jag tror hon vet vad jag menar ;)

kan rekomendera den filmen, en av de roligaste jag sett med rätt person!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah va du är söt din lille knäppis :'D <3<3

och jaaaa. June Havens. att jag inte tänkte på henne! Jag skulle oxå vilja rulla runt på stranden med Tom Cruise..... (a) Eller, när jag ser på filmen är det ju Johan jag fantiserar om (a) hahaha! LOVE YOU! :D

2011-03-27 @ 22:49:41
URL: http://www.carolineflorens.tk/
Postat av: mikki

hihi jag vet, söt men dum (a)

hahahhahaa älskade när du sa så, jag trodde ju du skulle säga tom cruise! hihi. älskar dig med carro :D <3

2011-03-27 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0