just nu..

IDAG.
haft seg dag i skolan, var med fredrik efteråt. och då blev jag jätteglad.
från att vara superhappy till att vara deppig. det är bara så tråkigt. vill bara sparka mig själv i röven så jag kommer nånstans..

just nu, sitter jag och lyssnar på håkan hellström, har gjort det hela dagen och vill verkligen gå på hans konsert när han kommer till jönköping, men vet inte om jag har råd..
just nu, sitter jag och letar efter korta snygga frisyrer, ena stunden vill jag bara raka av mig håret och i andra stunden inte. ja sitter ofta och fantiserar om en fin sommarbild då jag har kort hår, läppiercing och solglasögon. men sen märker jag att det inte är mitt ansikte. för jag är ful.

"nån måste skriva om mitt slut
du läser mig som en öppen bok
ju mer du läser desto mindre vill du veta
"



"man måste genom skam
man måste igenom revansch
man måste dö några gånger innan man kan leva
"

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Älskling! Du måste ha ditt finfina hår :) <3 Älskar dig ! (hah! jag säger ju att jag läser din blogg!)

2011-01-25 @ 16:28:51
Postat av: mikki

menar du ha kvar det - inte klippa det eller bara ha kvar det inte raka av det? xD hihi ja det gör du ju :) älskar dig med finis! <3

2011-01-25 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0