bury me..

sitter nu i köket och funderar på vad jag ska göra. ska egentligen plugga men det har jag inte lust med. så jag försöker kolla allt som jag brukar kolla på datorn men sen blir ju det tråkigt, så jag får väl börja plugga..

idag kom becca till mig vid ett och vi gick hem från mig till henne, pratade om allt vi inte hunnit prata om, ganska mycket faktiskt, jag pratade så mycket att jag tappade andan en gång. jättejobbigt att gå tyckte jag som inte hade nån mössa, varm jacka eller kondition. vi åkte sen buss till maxi för att köpa frallor och cola o godis. eller ah, becca köpte annat, mycket nyttigare hehe. när vi skulle göra iordning mackorna gick jag sen ut o mötte eric som ville vara med. så vi satt i beccas kök i nästan en timme sen ville jag hem, skulle egentligen ta bussen men eric var snäll o skjutsade mig.
o nu sitter jag här, uttråkad o så. tänkte ta ett bad men ångrade mig sen eftersom jag vet hur jobbigt det blir efter en stund, varmt, tråkigt. aah. jag är sorglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0